Vis enkelt innlegg
Gammel 08-01-08, 10:36   #5
Carbokiller
Seniormedlem

Carbokiller sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Østlandet
Carbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt av

Sv: Overflødig skinn, kan det krympe av seg selv ved trening

Jeg har tatt en mageplastikk etter svangerskap og vektreduksjon. Hadde hengemage som det ble sårhet under og dermed fikk jeg operasjonen.
Det er gener, arv og alder som stort sett bestemmer om huden skal trekke seg sammen eller ikke. Ettersom vi blir eldre forsvinner hudens elastisitet, man kan bare ta en titt i speilet og kikke litt på underarmene sine og halsen når man begynner å se 40 tallet så forstår man kanskje hva jeg mener.

Etter ca et år etter svanerskapet var min hud ferdig-inntrukket noe som etterlot hengemage, og et halv år etter slankekuren var huden fremdeles like slaskede. Legen sa at det var utopi å tro at det ville trekke seg sammen og eneste måten å bli kvitt sånn hud på var å skjære bort elendigheten. Da hadde jeg tatt 120 situps hver eneste dag i et halvt år. Trening har omtrent ingen virkning på slaskede magehud sa legen.

Det trening kan gjøre er å endre holdnigen din slik at du går og står annerledes og mere oppreist slik at du får strukket magehuden mer, men ellers er det muskler man trener og ikke huden..

Carbokiller er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat