Vis enkelt innlegg
Gammel 08-01-08, 08:43   #4
Max
Seniormedlem

Max sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Nettopp!
Alder: 47
Max er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastisk

Sv: Noen gode råd til en fersking??

I starten kan det være greit å spise så "ren" mat som mulig, synes jeg. Rett og slett for å venne seg til overgangen til et nytt kosthold. Kylling, fisk, kokt eller stekt, koteletter, annen rent kjøtt, med kokte grønnsaker til, evnt salat. En dæsj rømme til fisken, smør eller annet til ellers, om man vil. Stekt egg, kokt egg, omelett, eggerøre, med skinke, majones osv. De første par ukene er jo pussige, da man spiser ting man liksom ikke har kunnet spise på et sunt kosthold. Bruk vanlig smør til å steke i, jeg likte egentlig ikke smør før, men nå synes jammen meg det er knallgodt til maten

Man kan spise forferdelig mye. Går du gjennom lista med næringsinnholdet i alt, finner du ting du kan spise. Sopp f.eks, det kan brukes til mye. Og ost - det meste kan jo gratineres Man MÅ ikke ha spesielle ketolyseprodukter (matvarer), spesielt ikke med en gang!

Max er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse! Svar med sitat