Tråd: Legens rolle
Vis enkelt innlegg
Gammel 11-01-05, 10:56   #2
ryli
Danseløve

ryli sin avatar

Medlem siden: Aug 2004
Alder: 48
ryli er bare helt fantastiskryli er bare helt fantastiskryli er bare helt fantastiskryli er bare helt fantastiskryli er bare helt fantastiskryli er bare helt fantastiskryli er bare helt fantastiskryli er bare helt fantastiskryli er bare helt fantastiskryli er bare helt fantastiskryli er bare helt fantastisk

Jeg har bare lyst til å tilføye en liten ting til det Guro har sagt her, og det er egentlig Guro som har sagt dette også. Dette er klippet ut fra en PM jeg fikk av henne i går. Håper det er greit at jeg limer det inn her, for jeg syntes det var så utrolig bra sagt. Du får si fra hvis du vil jeg skal ta det bort, for jeg liker ikke å offentliggjøre ting som skrives i PM'er.Men siden det ikke er noe veldig personlig, og du allerede har skrevet om temaet i tråden så håper jeg det går bra.

Opprinnelig lagt inn av guro i PM til ryli

Leger vet ikke alt. Dessuten reduserer de deg til fysikk og kjemi. Du er mer sammensatt en det.

Det er veldig kort, det er veldig enkelt og det er veldig lett å forstå. I tillegg føler jeg det oppsummerer hele kjernen i problemstillingen.

Ryli

ryli er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Varierende... Svar med sitat