|
Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye
Hei alle sammen!
Jeg startet her i november i fjor, men føler ikke helt at jeg har kommet igang riktig enda. Har over 30 kg å gå ned, men sliter med lavt stoffskifte og går på medisiner for dette. Har i tillegg forhøyet insulin produksjon, så slik jeg har oppfattet ketolysekuren skal den hjelpe på dette!
Har gledet meg til å komme i gang, men sliter med en travel jobbsituasjon, mye overtid, noe reising utenlands, og dermed ikke så helt gode forhold for en slik diett. Det gikk bra de første 3 uker, men så ble det en reise, og så kom julebordene... og jula. Går igang igjen nå for fullt og skal klare å komme meg ned mine 30 kg, men tror jeg må beregne god tid! Og tillate meg å ta det med ro når jeg er på jobb-tur.
Vet det finnes mange gode oppskrifter, men ved siden av mine 11 timers arbeidsdager ( jobb + reise til og fra) blir det ikke så mye tid til å lete frem de oppskriftene som er gode og enkle å følge. Sleit lenge før jeg fant en brødoppskrift som jeg likte, og har langt igjen for å få til variasjoner i kosten.
Har tittet på noen dagbøker, og der går det i ommelett..... noe jeg begynner å bli mektig lei av!.... Så jeg må finne noen alternativer!
Gleder meg til å bli bedre kjent med dere, og håper jo på å kunne få noen råd fra dere som virkelig har klart å nå målet deres! Det er godt å se at det virkelig går an!!! 
|