Vis enkelt innlegg
Gammel 06-01-08, 23:59   #247
Dilly
Seniormedlem

Dilly sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Dilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressurs

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

Opprinnelig lagt inn av Distrea, her.

takk takk... ser jo fristende ut

Ha ha, den var god.. De skulle hatt smikk på lanken for de beskrivelsene av noe som er så fjernt fra gourmetmat som det går an å komme. De har bl.a. bilde av en bolle med paella. Det ser jo elegant ut, men sannheten er at det er så lite at det får plass i en halv kopp. Og til de grader kunstig, men så lenge man ikke tenker på det som mat så er det ok. Jeg synes det er greit at produktene ikke gir mersmak, sånn at jeg er glad når jeg har spist opp og at det ikke er mer igjen.

Og så er det jo veldig gøy å være flere som kjemper sammen og med det samme greiene..

Jeg var veldig spent på dette før jeg kom i gang, og i de få dagene som jeg hadde avklart det med legen, men ventet på produktene, så kjøpte jeg en del andre barer og ting på helsekosten, bare for å komme i gang med noe, det var god trening for meg det.

blomkålen koker..

Dilly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat