Vis enkelt innlegg
Gammel 06-01-08, 15:56   #49
Eva
Seniormedlem

Eva sin avatar

Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Oslo
Alder: 67
Eva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt likt

Sv: Den store vanntråden

Til de som har problemer med å drikke nok vann kan jeg anbefale å drikke av glass. Mine kollegaer på jobb klarer ikke å drikke så mye vann (nå er de jo slanke så...), men de går å sutter på en flaske med såen tutt på som minner om en tåteflaske. Jeg fyller min 1,5 liters imsdalflaske og heller opp i glass, og så bøtter jeg glasset ned som skulle det være konkurranse i øldrikking. Jeg setter glasset for munnen og tar det ikke bort før glasset er tomt (det innholder ca 4 dl), så raper jeg høyt og lenge og bøtter ned et nytt glass. Jeg prøver å unngå å tenke så mye over det, og tenke over om jeg er tørst (for det er jeg ikke bortsatt fra en enkelt periode!).

Om morgenen innen jeg går på jobb starter jeg med å drikke to glass. Det setter iøvrig også fart på magen, og når jeg kommer hjem fra jobb, har jeg drukket ca 2,5 l. Da er det fort gjort å komme opp på 3 l.

Minus 13 kg i 2010. Droppet melk, sukker og gluten, i tillegg til karber selvfølgelig!

www.livsmagasinet.no/13-kg-forsvant
Eva er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-veganer :D Svar med sitat