Vis enkelt innlegg
Gammel 06-01-08, 01:32   #235
jeef-micro
Seniormedlem

jeef-micro sin avatar

Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 46
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

Opprinnelig lagt inn av Dilly, her.

Jeef
Tror du at det er så farlig om vi får i oss for lite av og til? På hverdagene er jeg veldig tidlig oppe og trenger tidligere frokost, måltider..så da bruker jeg opp hele kvoten med ED-produkter. Men i helgene... i dag har jeg fått i meg 2 produkter bare, i stedet for 4, men jeg spiste jo en del ja-suppe.

Salat er ikke særlig mettende.. kjenner du sult?

Jeg er svært lite sulten til vanlig også da, så jeg har ikke kjent noe sult... dersom jeg skal spise bare det jeg har lyst på en hel dag, så kommer jeg vel opp i 800 kcal sånn normalt sett, så jeg har alltid vært småspist...

problemet nå er en infeksjon i magen et sted... har hatt det før også, og det fjerner det som er av matlyst... Har hatt det siden tirsdag før jul, så rekner med det snart går over... Jeg spiser jo alltid forlite, og jeg tror kanskje det har ført til at stoffskiftet mitt er så lavt...