|
Sv: Hjelp! Kabo-koma. Hvorfor?
Jeg håper da inderlig ikke at jeg spiser for LITE fett, jeg føler jeg drukner i fett, at jeg fråtser og at magen står som en trommeskinn til enhver tid, bortsett fra etter rømmegrøten, for den kom rett ut igjen etter kort tid. Jeg driver ikke med fett-light versjonen, men jeg det går litt i rømme og fløte her ja. Nå er det vanskelig å sette opp en typisk spise dag da jeg ikke har vært på dette mer enn tre dager med jeg skal forsøke;
Jeg skynder meg også å si at dette fenomenet med karbo-koma hadde jeg langt, langt ute i kostholdsomleggingen sist. Etter mange uker og ikke bare i begynnelsen.
Frokost ca. kl. 08.00
2 stekte egg i tre ss olje
1 pakke med bacon, tilsvarer omtrent 8 skiver.
6 skriver slangagurk
fetaost helfet type.
Lunch ca. kl. 12.00
Stekt kjøttdeig uten tilsetningsstoffer som mel, salt
krydder og urter
2 ss seterrømme med hvitløk
Stor salat med slangagurk, stangselleri, blomkål, 1/3 tomat
Dressing av olje og eddik og urter/krydder
Mellommåltid ca. kl. 15.00
Reker, helfet majones og reker
Middag; ca. kl. 18.00
2 laksekoteletter stekt i olje, Hvit saus basert på rømme med rekekraft og reker oppi.
Agurksalat med hvitvinseddik, vann og splenda.
Cocosa klarer jeg bare ikke i det hele tatt.
Jeg tar multivitamintabletter, kalium og magnesium samt krill kapsler ved siden av. Målet er at jeg skal få skaffet meg kasium og krom på mandag da jeg ser jeg må ha det.
Jeg drikker ca. 3.5 liter vann pr. dag. Jeg drikker ikke kaffe, men har tatt meg en te-kopp disse dagene. Har også tatt meg en cola-light i kveld (lørdagskosen)
Jeg ser jeg burde spise en gang til før jeg legger meg, for å holde forbrenningen oppe. Har et stort forbedringspotensiale der. Men det må bli et minimåltid da jeg ikke har kapasitet i magesekken til stort annet en mikromat. Noe fett og lite....
Kommentarer tas i mot med takk!