|
Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!
Opprinnelig lagt inn av Distrea, her.
Indi si suppe ser jo helt nydelig ut, så hvis den kan brukes i fase 1 så har jeg jo en egen suppe.
Er ikke akkurat suppe elsker fra før... kun suppehue... hehe... jeg ER festlig om dagen asså  
Kjære søte suppehue (ta det som en kompliment) da er du kommet til rett sted, midt i "suppegryta. "
Jeg synes slett ikke at suppene er forferdelige, spesielt ikke innblandet i blomkål, men alene på termos på jobben er de heller ikke umulige. Bare man får vispet dem godt ut og rister termosen før man heller. Ellers så kommer jeg ikke til å kjøpe flere, for akkurat suppe er det veldig lett å lage mye bedre og fullstendig ja-mat selv.
Jeg tror at alle vil finne litt forskjellig som er ok. Og det forandrer seg litt i løpet av kuren. Jeg koser meg mye med pannekake og brownie, men disse lager jeg på samme måten. I stekepanna. Da tar jeg oppi litt smør og full varme, graver ut røra og skrur ned til lavest varme på plata. Der står den gjerne i 10-15 min før jeg snur den og lar den ligge. det blir helt greit.
Det er sikkert lurt å prøve seg litt frem med å bestille 1 pakke av hvert, og ikke la legen bestille 4 pakker kyllingsuppe til deg bare fordi han liker den..
|