Vis enkelt innlegg
Gammel 05-01-08, 18:05   #227
indi
Seniormedlem

indi sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
indi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snill

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

Opprinnelig lagt inn av Distrea, her.

Indi si suppe ser jo helt nydelig ut, så hvis den kan brukes i fase 1 så har jeg jo en egen suppe.

Er ikke akkurat suppe elsker fra før... kun suppehue... hehe... jeg ER festlig om dagen asså

Jeg lo jaffal!
Suppen min er bare ja-grønnsaker, litt sitron er lov, men kokosmelk står det ingen plass at er lov... På den annen side, den inneholder 2,4 g kbh per desiliter, så det går jo. Skulle jeg vært veldig streng ville jeg laget kyllingkraften selv, og droppa kyllingbitene på fase en, det smaker like godt! Men kylling er jo også kbh-fritt, og sist spiste jeg kanskje 40 gram kjøtt. Så ingen katastrofe.

En ting som er viktig å huske på da; disse lettvinte glassene med ferdighakka hvitløk, chili, koriander, ingefær og sånn, ALLE inneholder sukker... Det gjør også de fleste currypastaene du kan kjøpe, så jeg lager alt sånn selv... Smaker bedre og

Kjekt det er så masse liv i tråden vår, det er like inspirerende å hive seg over den hver gang

Og Distrea, bare mas! Bare kjekt det

indi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Himla mye trening og ketogen mat Svar med sitat