Tråd: Minus 40 kg
Vis enkelt innlegg
Gammel 05-01-08, 00:56   #67
BiB
Seniormedlem

BiB sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 59
BiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastisk

Sv: Minus 40 kg

Opprinnelig lagt inn av Selma, her.

"Om jeg regner rett, og vekta er rett, har jeg altså gått ned 5,4 kg siden 31. juli, mens FFM har økt med 1,3 kg og fett i kg (omregna fra %) har gått ned 8, 3kg, fra 52,86 til 44,23 kg"

Har du gått ned 8,3 kg rent fett siden juli???? Det er jo helt vannvittig!!! Er ikke det helt utrolig bra da?? Blir helt imponert og forundret

Opprinnelig lagt inn av anneca, her.

Jeg er så utrolig imponert over deg!! Du har vært utrolig flink!!

Tusen takk dere, for hjelp til å holde fokus. Det har ikke vært lett i dag, mange tårer, men sånn er det: Noen ganger fortaper jeg meg i detaljer, som en midlertidig oppgang i vann, andre ganger klarer jeg å fokusere på hele bildet, minus 40 kg (vel 39, om jeg hadde justert tickeren i går men det gidder jeg ikke siden dette er forbigående!).

Ja, det er kanskje veldig bra å miste 8,3 kg fett siden 31. juli?? Det blir 0,5 kg fett i uka... sånn ca i alle fall. Joda, kanskje ikke så ille

Igjen, tusen takk for oppmuntring

BiB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat