Vis enkelt innlegg
Gammel 04-01-08, 14:33   #24
Karbosara
Seniormedlem

Karbosara sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Fjerdingby
Alder: 59
Karbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastisk

Sv: Idag starter jeg på veien mot et lettere (og sunnere!) liv!

Hei, og god...ettermiddag heter det vel nå!

Har endelig fått satt meg ned med en kopp kaffe, etter å ha styrt med gutta mine. Storesøs er på skolen, og Smurfen er 9 mnd og hjemme med meg, mens han i mellom på 5 er hjemme med feber og hoster...

Smurfen er snørrete og jeg fryser...har endelig fått fyrt i peisen og spist frokost...hvor ble formiddagen av sier jeg...den bare forsvant...noen ganger rekker jeg liksom ingenting...jammen godt men ikke behøver å ha noen agenda for dagen...

Du flyttet fra Fjerdingby ca et år etter at vi flyttet hit. Vi kom hit i 2002, og trives veldig godt!

Ha en fin dag!

Karbosara er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren, startet 1.nov, 2007 Svar med sitat