|
Sv: Idag starter jeg på veien mot et lettere (og sunnere!) liv!
Opprinnelig lagt inn av Cec, her.
Hei satt og leste innlegget og måtte bare skrive litt...
Jeg har to gutter, en på litt over to år og en på 10 mnd.... Og kjenner meg bare så vanvittig igjen i dine problemmer.... var som om jeg kunne skrevet det selv, enda ikke dette hadde noe med ketolyse..hehe...
Føstemann ble tatt med sugekopp pga at han bla var en stjernekikker og fordi jeg lå 40 timer i rier uten at ungen kom... så ble det dårlig hjertelyd og ut måtte han fort... veldig fort.... det som skjedde var at han fikk kiss syndrom, fant ikke dette ut før han var 6 mnd, jeg var førstegangs og ganske ung, 24 år og fikk beskjed om at unger skriker, sånn er det bare...Etter flere behnadlinger så har han blitt helt fin. Litt skjev i hodet enda... men håret dekker jo dette så fint,bare jeg som ser det...
Så kom andremann...jada... tenkte at det kunne jo ikke bli noe værre enn det var med førstemann... For å lage en historie kort så, skrek han døgnet rundt fra han var 3 uker til han var 8 mnd...og det er ikke tull engang... Jeg sluttet å amme når han var 4 mnd fordi jeg mistet all mat pga at jeg var så sliten...jeg fant bleier i kjøleskapet, jeg fylte diesel på en bil som ikke skulle ha det, jeg sovnet på foreldremøtet i barnehagen... ja historiene er lange.... hehe.. til slutt kontaktet jeg alternativ behandling etter ingen hjelp av helsestasjon, fastlege osv... og jada... han tåler ikke melk... til de grader... jeg fikk en ny unge jeg på 3 dager.. han er nå 10 mnd og bare verdens snilleste unge... sover og sover....
Så ja, kjenner meg veldig igjen...Minstemann var også veldig mye syk, han fikk falsk krupp, ørebetennesle når han var 4 mnd, og dette er veldig vanlig med luftveis sykdommer hvis man ikke tåler melk... merkelig hvordan ting henger sammen.
Ønsker deg lykke til på ketolyse... en fantastisk kur... jeg er nesten i matcvekt nå etter jeg startet 1 okt med et par sprekk....
Uff, ja da har du slitt! I
kke alle som burde jobbet i helsevesenet! Det burde være mye lavere terskel for å utrede barn! Foreldre kjenner barnet sitt best! det eksisterer altfor mye arroganse og bedrevitere blant dem som egentlig burde lyttet! De burde tatt henvendelser fra mennesker som kommer med plager som en utfordring i retning avå hjelpe, ikke avskrive de uten å ha gode holdepunkter for det!! Dette især når det er små maktesløse barn inne i bildet! ja, det er ikke uvanlig med luftveissymptomer på de som har melkeallergi og melkeintoleranse! Dette, som du selv vet, at melkeproteinene irriterer slimhinnene og stimulerer kroppen til å produsere mer slim! Håper du slipper mer styr nå, og at den fine trenden med en rolig unge fortsetter !
Gratulerer med flott innsats med ketolysekuren også, og lykke til videre ned til matchvekt!

|