Vis enkelt innlegg
Gammel 03-01-08, 19:37   #14
Megvel
Seniormedlem

Megvel sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Alder: 53
Megvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store vanntråden

Sitat:

I går 3,5 l og i dag pt. 3l.(klarer nok en halv liten til..) MEN; er veeeeldig avhengig av kaffebøttene mine. Minst 1 l nesten hver dag og dessuten ca. 1 l med grønn te. Noen dager "skvulper" jeg i seng og må alliere meg med en av mine vanndrivende små hvite tabletter (Diural 40 mg) dagen etterpå. Hvilken erfaring har dere med dette ?

Det kan jo ikke være helt bra da...hva er det som gjør at du trenger det vanndrivende på morgenen???

Er du på en ketolysetypekur nå? Vanndrivende kan faktisk stoppe nedgangen. Hva med å bytte halvparten av kaffepulveret med decaf (da orker du forskjellen) i begynnelsen, "glemme" å kjøpe den grønne teen eller lage den tynn i noen dager? Bytt saltet i maten din med Lo-Salt sånn som Torkil sier, ta ketolysetablettene dine og la ketosen bli kvitt vannet for deg? For fem liter væske per dag er ganske mye eller?

Megvel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: AIBTB Svar med sitat