Vis enkelt innlegg
Gammel 10-01-05, 19:52   #13
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 69
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Du har fått masse gode svar her !!

Syns og det ser fint ut, - men nå er jeg ikke Lindberg'er - så det kan godt hende at det er noe annet som gjelder der.....

Når det gjelder veiing av maten - så kommer det an på hvilken filosofi du følger. Kan bare snakke for Atkins, - og der er det veldig viktig å veie maten - iallefall de to første fasene. Dette er fordi du skal spise max 20 karber pr dag de første 14 dagene og uten å veie klarer du aldri å beregne det skikkelig. Senere skal du legge til 5 gram pr dag, - og de som klarer det på grammet uten å veie er skikkelig gode. Riktignok finnes det lister med hva som er ca 5 gram, - men ...... Etter flere år på forum har jeg sett vanvittig mange eksempler på at folk tror de kan ta det på øyemål, - og når de ikke tar av lenger og begynner å veie - så oppdager de at de har spist altfor mye av både det ene og det andre !

Uansett er det viktig å spise slik at du ikke er sulten lenger. Stappmett er ikke lurt - hverken på Lindberg eller Atkins....