Vis enkelt innlegg
Gammel 02-01-08, 21:02   #20
Karbosara
Seniormedlem

Karbosara sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Fjerdingby
Alder: 59
Karbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastisk

Sv: Idag starter jeg på veien mot et lettere (og sunnere!) liv!

Opprinnelig lagt inn av mor til 3 gutter, her.

Har vært til behandling med ham igjen idag pga spisevegring, sugeproblemer osv etter RS viruset! Måtte prøve det fordi han måtte legges inn i løpet av få dager hvis ikke forandring!

Kommer dere til å fortsette med Osteopat?

På grunn av at legen ikke gjorde jobben sin (skal påklages til fylkeslegen)

Veldig bra at du sier i fra!!

En dag, 2 uker før jul ,nektet jeg å dra til vår opprinnelige fastlege, og dro til en ny fastlegekanditat! Jeg turde ikke gå til ham i frykt for nok en gang bli sendt hjem med beskjed om at det var helt normalt og at det ville gå over! Gutten var grå, kald på hender og føtter og spiste og drakk ikke! Hadde blod i bleia og tisset ikke! Det endte med innleggelse i hui og hast! Babyen min var potte tett og hadde pusteproblemer, var i apatisk tilstand pga viruset og for lite næring, dehydrering og høy feber! Alt pga lege og helsestasjon som ikke tok meg alvorlig!!

Gutten min hadde gått tett pga viruset så lenge at han fikk diagnosen infeksjonsutløst astma!!

Må si jeg har vondt av dere nå...

I løpet av en dag på sykehus var diagnosen: Melkeintoleranse, infeksjonsutløst astma og sekundær spisevegring! Den opprinnelige fastlegen min mente at d ikke var noe! Det var vanlig at unger skrek! Ja, selv babyen min, som jeg måtte bæres/holdes opptil 20 (alt fra 15-20 timer)! timer i døgnet i 14 uker, det var normalt!

Når vi prøvde melkefritt tillegg og ungen ble roligere og fikk mindre luft, ristet legen på hodet og sa at blå resept fikk jeg ikke på den melka, fordi morsmelk er det beste! Han syntes jeg var rar som mente at barnet hadde det bedre på mindre eller ingen morsmelk!

Det viste seg at babyen reagerte på laktosen i morsmelken også! dette pga antibiotika jeg måtte ta pga infeksjon i keisersnittsåret etter fødsel! Legen sa at det ikke gikk ann!

Og jeg må jo si at jeg sitter med klump i halsen! Opplevde selv å bli kalt hysterisk av helsesøster fordi jeg ville veie jentungen før og etter hun fikk melk av meg, for jeg følte at hun skrantet...Vi kom til legevakten for 3.g med henne godtok de til slutt at hun hadde RSvirus og ble innlagt et døgn før vi så bedring...greia var at hun gråt litt for kraftig til å være syk... Sånne leger og helsesøstre burde få vite hvor mye skade de gjør mot mødre som kun vil det beste for barna sine!!!

Beklager igjen det lange og usammenhengende innlegget! Blir bare så engasjert!! Vet jo at ketolysekuren er tema her! Skal ikke gjenta seg......tror jeg!

Vet du; Det gjør da ingenting om du skriver litt om det du har opplevd! Hadde det vært meg, ville jeg vært lettet over å kunne tømme hjertet mitt litt!!! Men det kan jo være en fin anledning til å starte din egen journal, så kan du skrive akkurat hva du vil uten å føle på at du "bare" skal prate om ketolyse og mat. Jeg besøker deg gjerne der, og du må gjerne komme til meg og snakke om ting som ikke er og er matrelatert også!

Men, det kan jo ikke gå annet enn fremover nå! Mine historie er jo bare barnemat med tanke på hva andre foreldre og barn sliter med!

Vet ikke det, akkurat; hadde det vært meg, hadde jeg knekt i to mye før dette!

NÅ ER DET NYTT ÅR OG NYE MULIGHETER!

Jepp!

Karbosara er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren, startet 1.nov, 2007 Svar med sitat