Tråd: Min jul ...
Vis enkelt innlegg
Gammel 01-01-08, 16:56   #34
karina
Medlem

karina sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Alder: 64
karina er ny på veien

Sv: Min jul ...

Godt Nytt År alle sammen!

Ja, jeg planla to dager med moderat utskeielser i jula (men det ble nok 3/4 dager, haha) som vi feiret på hytte i Valdres. Men det gikk egentlig forbausende fint! Ble nok ganske rar i magen, men en erfaringer som jeg syns var interessant var å spise vanlig brød - for det var slett ikke særlig godt lengre Fantastisk! For det er brød jeg har savnet mest på Atkins. Men nå ble det litt sånn deigete når jeg tyggde det, så jeg gikk straks over til mitt selvlagde lavkarbobrød (etter oppskrift: Lollypops Ketolysegrovbrød).

Ellers så gikk det mye i peanøtter, litt sjokolade, mandariner, kålrotstappe (nam!) og litt dessert. Og en god del vin og cognac. Spiste også litt julekaker og kjeks som jeg hadde gledet meg sånn til, men det smakte liksom ikke så godt lengre likevel! Så det ble ikke så alt for mye.

Men vi hadde strålende sol og snø og stod derfor mye på ski - en flott måte å forbrenne karber på

Jeg la på meg 1 kilo tilsammen i jul og nyttår. Syns det er helt greit, for jeg er så motivert å komme i gang igjen nå!

Og takk alle dere som skriver her inne, det er til stor inspirasjon å lese!!!

Klem,
Karina

karina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat