Vis enkelt innlegg
Gammel 29-12-07, 21:50   #4
Ciss
Seniormedlem

Ciss sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Akershus
Alder: 61
Ciss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastisk

Sv: Bytte ut frokost og lunsj med protein shake!?

Jeg er nok enig med de andre her i at shaker er mer "sært" enn å ikke spise brød. Men hvis jeg var deg ville jeg nok tatt kontakt på forhånd og forhørt meg litt om hva de bruker servere til frokost og lunsj. Jeg har i alle fall erfaring med at slike fellesfrokoster kan variere veldig mye og enkelte av dem er det meget utfordrende å klare å spise seg mett på på pålegget - type kun ost, skinke og syltetøy...
Syns du skal snakke litt med dem, jeg. Og du får sikkert lov til å oppbevare noen kjøttkaker eller liknende i kjøleskapet der om du ber om det. Det er jo som Nille sier; Du tåler rett og slett ikke brød. Et alternativ kan jo være å bake med seg et nabo-brød eller liknende. Da slipper du å vise at du ikke spiser som de andre dersom du syns det er et problem.