|
Sv: Vibrasjonstrening
Jeg ville også sett dette litt an.
Kroppen påvirkes på mange måter og å tukle for mye med kroppens signaler kan ha sideeffekter. Mobiltelefoner feks. Folk har vel så mye trøbbel med lavenergi påvirkning. Mobilsignalene virker som nerve og hjernesignaler og kan gi ulike sideeffekter. Å se flashende bilder på TV kan trigge epilepsi. Å stå for mye på en vibrasjonsplate ? Normalt ?
Jeg anbefaler helt vanlig trening (styrke, kondisjon, gå, sykle, svømme, etc). Det er kanskje hardt for den som ikke er vant med det, men det er utrolig fint å ta med seg den evnen til å tåle litt ekstra i dagliglivet. For å øke forbrenningen er det ikke så mye som skal til. Bare det å få til 20 min hver dag får forbrenningen opp og den holder seg slik en mange timer. Hvis man virkelig vil øke forbrenningen anbefaler jeg å komme seg ut litt 2 ganger pr dag. Ikke lenge, feks bare 15min og bli litt sliten morgen og kveld. Da vil forbrenningen bli høyere 2 perioder pr dag. Gjøre forskjellige ting. Og hver dag, en eller annen aktivitet. Man blir fort vant til vanen...
|