Vis enkelt innlegg
Gammel 10-01-05, 08:15   #26
Tiril77
Seniormedlem

Tiril77 sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Østfold
Alder: 48
Tiril77 er virkelig snillTiril77 er virkelig snillTiril77 er virkelig snillTiril77 er virkelig snill

Opprinnelig lagt inn av Ulex

Som MHM sier, så er vel ikke ketose spesielt aktuelt i et Lindberg-kosthold uansett. Jeg svarte deg ut fra feil forutsetninger, jeg tenkte Atkins da jeg leste det første innlegget ditt. Lindberg kan jeg ikke nok om til å synse om, dessverre!

Men... hvis du ammer, bør du ikke unngå kunstig søtstoff uansett, da? Jeg trodde det var vanlig at nybakte mødre ble anbefalt å unngå det? Har noen ferske mammaer i vennekretsen som ikke engang tygger Extra for tiden. Er det bare en lokal jordmor som er veldig streng her nede på den bløde kyststribe, kanskje?

Vennlig hilsen
Ulex

Mange barn får kolikk at søtningstoffer. men ungen min har mage av stål tror jeg. Er svært lite han reagerer på.. og nå som han er 3,5mnd spiser jeg alt jeg vil uten at han reagerer! (men nå ammer jeg bare en tre-fire ganger om dagen da.. Og tror ikke jeg har så mye melk.. Blir mere for kosen sin skyld.. han spiser mye morsmelkerstatning ved siden av)

Tiril77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Pluss size Atkins... Eller noe sånn :P Svar med sitat