Vis enkelt innlegg
Gammel 22-12-07, 20:13   #8
Megvel
Seniormedlem

Megvel sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Alder: 53
Megvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt av

Sv: Fortell meg om dine 3 første uker

Hei 67kilo!

Annerledes i magen er jeg blitt. Kvalme eller uvel er et kjent tegn for meg at jeg har glemt væskebalansen og trenger vann, mat eller salter. Husk at man skal spise gjerne hver 3de time! En ostebit og et stort glass vann kan være svaret på mye... Ikke at jeg hadde mageproblemer før, men (detaljer) konsistensen er litt annerledes...
Noen får annerledes mens, med hyppigere og mer voldsomme blødninger, det går også over. Stillstanden ved 3uker kan ha med enkel pms å gjøre.

Og så må jeg ærlig innrømme at det har vært mye tull på meg nå på slutten av 3de uka, mye sosiale aktiviteter ("jeg kjøpte en pizza så vi kan få litt mat i oss jeg folkens" Hurra...) Og at det medfører stillstand og sånn. Men om jeg bare koser meg bittelitt (ungen foretrekker pizzaranden, jeg spiste bare halvparten av den tynne bunnen), og vi hadde nachos på kino i går (mye ost lite nachos) så er jeg på håret fremdeles i ketose neste dag...
Og så er det alt om å komme seg tilbake til kuren etterpå. Så nå skal vi tilbake til egg til frokost!

Det skal sies at der jeg merker nedgang mest er faktisk på "kosemagen", så i går kunne jeg gå i et kjempekult korsett under jakka, uten buler rundt buksekanten! Jess!

Megvel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: AIBTB Svar med sitat