Nille tar våroppryddingen.......
.....i kropp og sjel, og meddeler herved at jeg begynner helt på nytt igjen. Jeg har nok introdusert en eller flere matvaregrupper (etter Atkins stige) kroppen min ikke er helt fornøyd med. Etter diskusjon med min "mentor" et annet sted her i verden, har jeg besluttet å gå tilbake til dag 1. Min kjære mentor har gått igjennom min Fitday/menyer de siste to mnd og kan ikke finne noen feil i.h.t. boka, - så da er det bare å starte fra scratch igjen. Så at det fungerte for HP, så nå er jeg i gang. I går tok jeg mitt siste stykke Dekadent Chocolate Cake (Atkins oppskrift) med krem på leeenge....... synd med alle de kjekke varene niesene mine har med fra England når de kommer på påskeferie.....
Det er altså tilbake til max 20 karber pr dag. Står ikke matvaren på tillatt lista så spiser jeg den ikke. (Jeg spiser klipappen - den har jeg spurt Atkins Support om tidligere og de sa den var OK for induksjon).
Skal avtale tid hos legen, sjekket blodtypen, få tatt nye prøver for T3,T4, c-peptid, calium, kalsium og alt det andre. Vil gjerne prøve å gå av Mudoretic (vanndrivende) men har ikke lykkes med å finne erstatning (som er lovlig i Norge). har gjennom 20 år prøvd alt helsekosten har å by på. Lurer på å bestille L-taurine og L-carnitine fra Atkins.com, men vet ikke om jeg får det gjennom tollen. I.h.t. apoteket trenger du importlisens for disse.....men det er jo lov å prøve......
Skal poste mål og startvekt i journalen min.......
Så da er jeg igang .....WISH ME LUCK !