Vis enkelt innlegg
Gammel 15-12-07, 16:38   #155
indi
Seniormedlem

indi sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
indi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snill

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

Opprinnelig lagt inn av Dilly, her.

åååå.... sjeske...skjønner godt diggelyst, og synes du fortjener noe godt, men jeg vet ikke. Tenk om vi en gang kune lære at vi ikke skal spise gale ting.

Jeg har ikke spist noe særlig fett siden jeg startet på ED, og før det så fikk jeg beskjed av legen om å ligge mest mulig unna både ost, melk og egg.. så der forsvant rømmen og fløten, meierismøret og alt det beste jeg vet.

I kveld har jeg skeia ut, sprukket - med: ketolysejulepølse, av alle ting..... den bare lå i butikken og ville være med hjem. ca 300 gram. Bare 0,2 karber i 100 gram, men det sto ingenting om hva annet den inneholdt. (kcal og fett) Er det melk så blir jeg vel sittende på do i morgen. Er det masse fett så rikker vel ikke vekta seg.

Skal til legen og vekta igjen til onsdag, og i morgen er det julebord. Igjen.

Tror egentlig at det er viktig å gi seg selv lov til å ha lyst på digg! Kluet er å finne digg som ikke er feil! Jeg ville MYE heller laget meg guacamole (m avocado, lime, koriander, chili og hvitløk) enn å spise baconcrisp... Kanskje til og med heller guacamole enn chilinøtter... Selv om det jeg driver med er en livsstilsomlegging, kommer jeg vel neppe til å bli totalt robot... Må vel kanskje bare fikse å omprogrammere litt!
(Nei, jeg liker ikke sjokolade eller peanøtter eller vafler eller chips! Fysj og fysj og fyyyy!)

Håper du ikke er dårlig etter pølseutskeielse, så lenge det er lite karber i det, går du ikke ut av ketolysen, og resultatet blir bare at det tar bittelitt lengre tid å gå ned... Det er ingen katastrofe! Og spist er spist Har du kjøpt sticks?
Verre hvis du blir dårlig...

Her kommer en skikkelig oppmuntringsklem og MASSE tankeoverført motivasjon til å ta med deg ikveld! Dropp sukkeret, drit i de 150 gr med lovlig kjøtt/fisk, spis det du vil men spis lavkarbo. Sånn gjør jeg det når jeg sliter!

indi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Himla mye trening og ketogen mat Svar med sitat