Vis enkelt innlegg
Gammel 14-12-07, 00:23   #4
tommygutt
Seniormedlem

tommygutt sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Nedre Eiker, Mjøndalen
Alder: 48
tommygutt har en fantastisk aura rundt segtommygutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Mine første erfaringer

Artig å høre flere med gode erfaringer, selv etter lengre tid. Jeg har i dag tatt en test, med et svært så interessant resultat!

Jeg startet dagen med en god frokost etterfulgt av en times skitur. Lunchen like bra med kylling og nøtter. Så til det "artige": kroppen føltes veldig bra, masse overskudd som vanlig, men for å sjekke om det faktisk er noen forskjell, tok jeg en real dose sjokolade og marsipan sammen med en kaffekopp. Det tok ca 20 minutter før jeg begynte å gjespe. Jeg gjespet ustanselig en god stund og sofaen var veldig fristende. Jeg tenkte at nå skal jeg kjøre løpet helt ut, så jeg bestillte pizza til middag til kveldens håndball-kamp på tv. Etter kampen kom Jon Blund sigende og halveis liggende i sofaen, måtte jeg kjempe HARDT for å unngå å sovne! Jeg måtte bare til slutt ta meg en tur ut i kulda for å våkne og nå sitter jeg igjen her, gjesper, magen er urolig og jeg er bare enda mere sikker i min sak.

Gleder meg virkelig til en god frokost i morgen, selv om natten sikkert blir preget av urolig søvn. Uansett er det godt å få bekreftet at det man har endret på, faktisk er riktig!

God natt folkens...