Vis enkelt innlegg
Gammel 13-12-07, 11:27   #2
_9co_
Nytt Medlem

Medlem siden: Nov 2007
_9co_ er på en erverdig vei

Sv: Huff a meg, aldri mer

Hei

Opplevde litt av det samme i går. Selvom det ikke var en egentlig sprekk, så var det mer at jeg spiste et eller annet som var feil. Jeg driver med et lite prosjekt nå for å finne ut av hva jeg reagerer på og hva som går bra og i går slo det feil ut. Jeg spiste to ribbebiter, en "liten" salat, masse olje på, majones samt dressing. Jeg ble rett og slett helt slått ut, følte det som om jeg hadde fått i meg sovetabletter eller noe sånt. Måtte rett hjem og sove etter jobben og gikk opp en kilo til dagen etter. Fikk også noe jeg vil karakterisere som "fyllesyk"-tørst. (Selvom jeg er veldig tørst til vanlig, så er dette noe annet). Helt utrolig at man kan reagere så voldsomt på så lite. Jeg mistenker dressingen for å ha innehold sukker, og skal såklart holde meg unna fra nå av. Jeg vil gjerne spise grønnsaker i tillegg, men får bare prøve meg frem og se hva som skjer. Er det noen av dere som konsekvent har målt blodsukkeret deres etter ulike ting dere spiser? Det må jo gi en veldig bra pekepinn på hva man tåler og hva man ikke tåler?

_9co_ er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generelt sunt kosthold Svar med sitat