Vis enkelt innlegg
Gammel 10-12-07, 22:46   #149
indi
Seniormedlem

indi sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
indi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snill

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

Opprinnelig lagt inn av jeef-micro, her.

jeg gleder meg også til januar, selv om jeg ikke har så mye spiseorgie nå da... Skal på julelunsj med farmor og farfar, tanter, onkler og søskenbarn, mamma, pappa søs og Maya på søndag, og så skal jeg på Big Horn med en kompis på lørdag (han spanderer )

Bighorn er jo greit da, masse salat og god biff!! Er veldig gla i biff jeg Godt du er i bedre form igjen!

Opprinnelig lagt inn av Dilly, her.

I dag har jeg begynt på fase 2.

Og så har jeg smakt på cappuchinoen, å fytti... den er det verste hittil. Kanskje det var litt ekstra pga. at jeg forsøkte å røre den ut i koppen. Skulle nok hatt mikseren på den ja.

Indi, begynner du å bli lei av etegildet? Julebord til lørdag.. og så er det kanskje noe den 19. og så kommer jul. Ikke rart at noen velger Grandiosa etter alle medisterpølsene med ribbefett.

Gratla med fase 2 Dilly, det forandrer jo livet en del Og knallbra med over 11 kilo! Du gjør altså mer riktig enn du gjør feil
Tingen med cappucinoen er at du må aldri tenke at den likner på noe som helt som har med kaffe og gjøre... Jeg rister den med kald melk eller vann, og syns egentlig det går greit!
Og jaaa. er lei mat, og lei av å måtte passe på hele tiden! Julebord, julefrokost, møter med marsipan og clementiner, juleavslutninger... og snart julebesøk... Januar here I come

indi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Himla mye trening og ketogen mat Svar med sitat