|
Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!
I dag har jeg begynt på fase 2.
Middagen i dag ble noe rusk i farta, noen brokkolibuketter og et par stekte biter av svineknoke. Hadde vært på butikken og kjøpt scampi, men de får bare ligge til i morgen..
Ellers har jeg laget tacokrydderet som det verserer oppskrifter på her inne. Stoor porsjon. Dilly kan ikke lage små porsjoner, nemlig. Så ikke noe 2 ts, men 8 ss osv. Kan vel bare gi bort noe, så jevner det seg ut..
Gøy å handle store porsjoner med krydder på innvandrerbutikk.
Det er sikkert godt med litt tacokrydder på det meste.
Og så har jeg smakt på cappuchinoen, å fytti... den er det verste hittil. Kanskje det var litt ekstra pga. at jeg forsøkte å røre den ut i koppen. Skulle nok hatt mikseren på den ja.
Indi, begynner du å bli lei av etegildet? Julebord til lørdag.. og så er det kanskje noe den 19. og så kommer jul. Ikke rart at noen velger Grandiosa etter alle medisterpølsene med ribbefett.
Forresten: dagens gladnyhet: har fått Liothyronin i tillegg til Levaxin for det lave stoffskiftet. Nå gleder jeg meg noe veldig til å sprette rundt, full av energi, mens kiloene renner av og konsentrasjonen er på topp til eksamener og andre store ting.
|