Vis enkelt innlegg
Gammel 08-12-07, 07:12   #2
Megvel
Seniormedlem

Megvel sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Alder: 53
Megvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt av

Sv: Dagen derpå ...

Heldigvis ikke SÅ sterkt selv (selv om jeg har hatt noen sånne episoder som barn etter for mye gotteri etter julebukk!), men det er en god grunn til at jeg styrte familien bort ifra fint hvetemel, ja! OG det for mange år siden. Hadde en periode på Uni der jeg spiste en nuddelrett til lunsj og hver eneste dag "krasja" jeg og satt på lesesalen og sov i to-tretiden. Bytta måltid til noe annet enn nudlene og det forsvant. Det som skjer er vel at kroppen må ta opp "alle" karbohydratene og kjører systemet på fullt, så er alt sukkeret brukt opp, "bremsene" på systemet er ganske dårlig, så blodsukkeret går rett til bånns. Jeg blir sur, trøtt. Ikke noe gøy nei. Haha, gubben kjenner tegnene og mater meg om det skjer, da får han mindre kjeft . Hadde ei venninne på Uni som måtte ha proteinbarer i baggen, hun ble helt umulig når det skjedde.

Megvel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: AIBTB Svar med sitat