|
Sv: Trenger litt veileding
Opprinnelig lagt inn av SusieBlues, her.
Høres ut som dette kommer til å gå VELDIG bra!
Jeg tror du tenker veldig riktig og har forstått prinsippene!
Jeg foreslår at du oppretter en journal, så kan folk følge med på deg der, da finner vi deg lettere 
Matforslag: Ziggys rømmegrøt!! Spiser det til frokost hver eneste morgen!! NAM!!
Lykke til!!
Takk for flotte ord 
Jeg har lite og ingen problemer med denne kosten.. er glad i fet mat..
merker stadig at sukkersuget minsker.. noe som er bra.. jeg likte godt å jafse i meg 200gram helnøtt eller stratos.. (sikkert derfor jeg ble som jeg ble)
Har en sittestillende jobb...og når man ikke forbrenner mer enn en putter i seg må det jo bare gå en vei..
Jeg er ikke en slik som fører det jeg spiser.. kanskje jeg brude.. er jo så enkelt.. iallefall når jeg sitter her forann idiotskjermen og trøkker uansett.
Ziggys rømmegrøt må jeg jo bare prøve ser det er flere her som har "forelsket" seg i den..
Er ikke noen frokostguru.. rett og slett fordi jeg ikke orker eller liker mat så tidelig på morgenen.. liker heller å spise når jeg blir sulten..
Før spiste jeg bare 1 eller kanskje 2 ganger om dagen.. og det var masse fyyy mat og spiste til jeg nesten sprakk..
Klart dette har gjort meg fet.. Og etter jeg traff min samboer ble det mye god mat.. og det ikke hun spiste opp.. det skulle du være sikker på jeg fikk ned..
EN ANNEN TING SOM ER VEEEELDIG POSITIVT, JEG FJERTER/FISER NESTEN IKKE NOE LENGER... og selvfølgelig blir fruen gla av å få slippe gasskammeret som noen ganger blir litt for fullt..
Mye positivt med denne kosten altså..
|