Vis enkelt innlegg
Gammel 03-12-07, 10:43   #1
Summer
Klar for nytt år!

Summer sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Storebror er begynt med "kostholdsundervisning" på skolen ...

I første klasse.

De fikk utdelt slike ark med finn fem feil på postmann Pat, og et ark med matvarer og sirkel ved siden av som man skulle fargelegge med grønn eller rød for sunt og usunt. Jeg kjente jeg ble litt lei meg når jeg så poden hadde begynt øverst med grønt, og så var det farget rødt over ... på smør.

Så jeg tok en liten samtale på at "han sikkert husker at farmor og mamma er litt uenige om hva som er bra å spise", og at her er nok læreren enig med farmor, men at han nesten må høre på hva læreren sier (vil jo ikke putte ham i en ubehagelig situasjon, - ja, mer enn det allerede er, for han hadde ikke gjort mer på det arket, og dette er slike ting han gjør fort, for dette er han flink til, men blir litt satt ut hvis han blir usikker).

Men gutten min tok opp en grønn tusj, og tegnet over slik at smør ble grønt. Så da sa jeg at hvis læreren sa noe, så skulle han si at mamma mener at man trenger litt smør og at det er mat (det andre røde var liksom brus og potetgull og sukkerbiter, kake og boller). Og det grønne var melk, ost, egg, gulrot, knekkebrød, eple og gulrot.

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat