Vis enkelt innlegg
Gammel 03-12-07, 00:10   #101
Dilly
Seniormedlem

Dilly sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Dilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressurs

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

Jeg har gått ned mye, men det meste var jo vann, og det trengtes. Jeg tror nok at det vil gå ganske mye tregere nå fremover, så det jevner seg nok fort ut.

3 måneder på fase 2? Jeg har hørt 40 dager, det må være feil.. men de sa 30, 40, 30 og 30 på fasene, og så skulle det gå over i kost-i-balanse, altså fedonsk.

Det høres i alle fall litt tungvint ut å gå frem og tilbake sånn hele tiden, så jeg vil gjerne videre og gjøre meg ferdig med pulvermaten. Men jeg vil gjerne ta all den tiden som trengs for å klare det. Det kommer nok til å kreve mye av oss i lang tid.

Får du dårlig oppfølging? Tatt det opp med dem?

Det er alltid vanskeligst etterhvert, dvs. kiloene sitter fastere og tar tid. Vinteren er jo en fin tid å gjøre noe med det, så jeg har tenkt å finne frem all den tålmodighet jeg kan oppdrive, pluss at jeg skal henge rundt her og plage dere.. så da blir vi fler

75 er et flott tall. Det vil vi gjerne ha.

Når det gjelder julen så har jeg tenkt å frede julaften, for da vil jeg kose meg med all julematen uten å tenke på noe som helst. Den ene dagen.. det synes jeg at alle fortjener.

Dilly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat