Vis enkelt innlegg
Gammel 02-12-07, 22:16   #2
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 69
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Hva burde jeg hamstre her i USA?

Det kommer litt an på hvilken by du er i. Jeg kjenner spesielt godt til California, Houston/Texas og New York området. Derfra lønner seg å ta med:

• Lavkarbo tortillas (mama lupes f.eks.)
  • Crystal Light - eske med posjonsposer for iste (en liten pose oppi en liter).
  • Da Vinci sine lavkarbo sauser (karamell, sjokolade etc).
  • Dreamfields pasta
  • Carbquick bakemiks
  • Rene extrakter, - appelsin og vanilje f.eks. (pure vanilla extract)
  • Clorox Bleach Pen (genial flekkfjerner)
  • Zip Lock poser
  • Braza Flahs Tape (dobbelsidig tape som fester på tøy uten å sette merker - flott til å holde utringede topper etc på plass)
ellers er det under halv pris (nærmere 1/3 av prisen) i Norge på

• i.d. bare excentuals/bare minerals - mineralsminke og tilbehør (f.eks. foundation koster 18 US$, hjemme kr. 398). De har den på noen Macy´s og egne utsalg og Ulta parfymerier)
  • Redken shampoo/balsam (1 liter koster 23 US$, hjemme koster 260 ml 250 kroner !)
Ellers er jo barneklær utrolig mye billigere i USA enn hjemme.....