Vis enkelt innlegg
Gammel 02-12-07, 17:58   #4
Eva
Seniormedlem

Eva sin avatar

Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Oslo
Alder: 67
Eva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt likt

Sv: Dårlig matlyst

Hei igjen Sukkerbit.

Hmm, vet ikke om jeg ble så mye klokere. Kanskje jeg må få lov å spørre ca hvor mye du skal ned, evt hvordan din BMI er? Spør fordi det er forskjell på å veie 10 kg for mye, og 40 kg eller mer for mye. Det er noe med ikke å spise for mye proteiner. Det gjorde jeg til å begynne med fordi jeg var vant til å spise mye. Det ble jeg uvel av. Du skal spise ca 1-1,5 g protein pr kg. kroppsvekt.

Det virker ikke som om du får nok fett, det er viktig i dette kosthold. Hva med noe bacon til eggene? Masse smør på ziggylappene er også en god fettkilde.

Kanskje kvalmen kan være pga hormonelle forandringer som skjer når man går på lavkarbo. I og med du tar P-piller var det kanskje en ide å ta en snakk med legen.

Spiser du ketolysetablettene? Har du boken "Slank med ketolysekuren"?
Vet ikke om dette var tilfredsstillende svar, det er helt sikkert noen herinne som vet mer.

Lykke til

Minus 13 kg i 2010. Droppet melk, sukker og gluten, i tillegg til karber selvfølgelig!

www.livsmagasinet.no/13-kg-forsvant
Eva er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-veganer :D Svar med sitat