Vis enkelt innlegg
Gammel 07-01-05, 18:59   #13
Kristian
Seniormedlem

Kristian sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: M & R
Alder: 58
Kristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt av

Opprinnelig lagt inn av mofedilla

Jeg har hørt at menn ikke skal bruke jerntilskudd - men kvinner kan siden de har menstruasjon.

Jeg har jern i mitt multivitamintilskudd (7,5 mg, 52% av ADI) - og velger å tro at det er greit..

Tar dere jerntilskudd?

Da jeg startet med vitamintilskudd uten jern opplevde jeg å få jernmangel. Da skiftet jeg til vitamintilskudd med jern og det har funket bra for meg og også for de fleste andre som tar multivitaminer. Du selv må finne ut av hva som er riktig for deg. Blør du mye hver måned så er det mer sannsynlig for at du har forlite jern enn for mye.

Kristian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins og jeg dietten Svar med sitat