Vis enkelt innlegg
Gammel 01-12-07, 11:57   #8
Veggpryd
Seniormedlem

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 58
Veggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt av

Sv: Komme over et platå med Skaldeman

Jeg tror ikke det er nødvendig å ta en hel uke med kunstig sommer! Faren er at man blir satt tilbake flere måneder, og det kan bli vanskelig å gå over til vanlig mat (Skaldeman) igjen.

Min erfaring er at det holder med én dag. Det trenger ikke være så mye - bare litt stivelse. For meg holder det lenge med f.eks. Fjordland rømmegrøt hver uke eller hver 14. dag. Den er det flust med mel og karbo i, og jeg merker det veldig godt på vekten noen dager etter (nedgang). Brød tøtsjer jeg ikke. Har sist én brødskive siden Juli, og det smakte virkelig ikke godt. Tørt og jævlig! Kan ikke skjønne at jeg har vært avhengig av brød.

Veggpryd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat