|
Sv: Bukplastikk?
Opprinnelig lagt inn av Iset, her.
Men nå får man ikke dekket en slik operasjon "bare fordi" heller. De fleste som tar offentlig dekket bukplastikk har faktisk problemer med løshud, såpass at de er skikkelig plaget med det, og da tviler jeg på at noen navle-arr eller ødelagte nerver vil stoppe dem fra å få et nytt liv. ....
det er slik jeg tenker. Mamma ber meg droppe det med henvisning til de argumentene/erfaringene som går på nedsatt følsomhet etc, men hva er det (med mindre de bommer noe fryktelig og man får store nerveskader) mot løshud som gir eksem og ikke minst psykiske plager i fht sexliv, alminnelig velvære og frimodighet i fht egen kropp i bred forstand. Jeg har vært 2 utgaver av meg selv i fht det jeg har som målvekt. Det er uaktuelt for meg å drasse på hylsteret til det som er borte. Det er ikke slik at "Ute av syne ute av sinn" jeg vil alltid drasse på minnen om mitt eget misbruk av meg selv. Bellønningen har jeg startet på, den e rfo rresten av livet, og som et lite komma i det hele inngår (håper jeg) "full omsøm" (armer, pupper, lår, bukplastikk).
fra BiB

|