Tråd: Bort i jula
Vis enkelt innlegg
Gammel 27-11-07, 09:57   #3
Gerd
Jeg kan og jeg vil!

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Bort i jula

Opprinnelig lagt inn av Ratata, her.

Jeg har nå begynt å leve dette lavkarbolivet og har allerede tatt av 3-4 på de første 10 dagene, meningen er å følge Atkins, mens siden boka jeg har bestilt drøyer md å komme, har jeg startet opp litt før på egenhånd og med masse info herfra.

Så til problemet mitt. Jeg skal bort en uke i jula, og kjenner de ikke så godt at jeg føler for å stå å kokkelere på kjøkkenet deres med min egen "sære" mat.
Hva vil skje med kroppen min i løpet av denne uken hvis jeg spiser vanlig mat? Vil alt være forgjeves da?

Ja, hva skal man si til det, du... Blir du levende høykarbo hele uken, er nok det meste bortkasta ja...

Hva med å bake et eget brød å ta med? Da er du redda ved flere måltid.
Ved middagen er jo det bare å kutte ut poteter/ris/pasta. Og holde seg til reint kjøtt, fisk, grønnsaker... Minimalt med saus, viss du ikke vet hva den er laget av.
Og styre unna godteri...

Forreste, grattis med vektnedgang

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat