Vis enkelt innlegg
Gammel 25-11-07, 21:44   #22
megselv
Medlem

megselv sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Råholt
Alder: 40
megselv er ny på veien

Sv: Da ble det en "sprekk" idag, usikker på hva som skjer virdere? Torkil?

Opprinnelig lagt inn av Nille, her.

Men du behøver jo ikke nødvendigvis ha en betendelse ! Det er nok at en stein er for stor for blæra eller at den har satt seg fast i åpningen eller i gallegangen ! Det gir mye verre smerter enn betendelse. Har du betendelse kan de ikke operere med en gang, så det er jo bra om du IKKE har det.

Har de ikke tatt ultralyd av deg da ?

Man uansett må du komme deg avgårde til legen din - OG ring sykehuset og MAS - GRIN - hva som helst, men få dem til å ta deg inn til skikkelig undersøkelse !

Nei, legevakten bare reagerte på at legen ikke tok noen cpr og bare sa at det var en betennelse. De mener at han burde tatt en og når den ikke gav utslag da undersøkt meg eventuelt sendt meg inn på sykehuset.

Har ikke tatt noen UL nå, nei. Men tok jo i forbindelsen med utstakingen for 4 uker siden. Men det virker som legen min mener at jeg kan ha det vondt i evigheter før det er vits å undersøke med ul på sykehus Forrige gang var ha like likegyldig og det var først da jeg kom til en snill lege på legevakten at jeg ble lagt inn og de fant steinen som satt fast. Hadde det vært opp til legen hadde steinen enda sittet der og lagd vondter.