Vis enkelt innlegg
Gammel 25-11-07, 21:13   #19
megselv
Medlem

megselv sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Råholt
Alder: 40
megselv er ny på veien

Sv: Da ble det en "sprekk" idag, usikker på hva som skjer virdere? Torkil?

Litt oppdatering.
Ikke no gallebetennelse som legen min mente Var inne på legevakta kvelde jeg var hos legen pga gjentatte anfall på ettermiddag/kvelden. CPR gav ikke noe utslag.
Ringte legen på fredag for å få sterker smertestillende og fikk en pakke med katogan, de hjelper men jeg blir svimmel og føler meg dårlig full av de ikke bra kombinasjon med barn.

Hatt plager hele helgen og tatt disse "morfinpillene" hver dag, slik kan jeg bare ikke ha det med to små alene Er helt redusert resten av dagen da jeg ikke har vondt for enten er jeg utslitt etter smerter eller så er jeg påvirket av ketogan.
Skal ringe sykehuset i morgen og høre om de har fått satt meg opp til operasjon i desember eventuelt når og forklare hvor ille jeg har det og har hatt det bå i 7 dager!
Gjør ikke de noe, for jeg reise til legen igjen og prøve å stå på mitt og håpe at noe blir gjort, ellers får jeg finne noen til å ha barna mine, for jeg klarer det ikke

Og jeg har ikke gått på ketolyse de siste dagene
Spist fettfr kost, men av en halv skive får jeg anfall, ett glass vann, halv potet ja alt!