Vis enkelt innlegg
Gammel 07-01-05, 11:04   #16
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 69
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Musti

Jeg forstod deg ikke sånn at du var negativ eller rakka ned på de skandinaviske Atkins supportene Nille. Forklarte meg nok litt dårlig. Det jeg kansje skulle ha skrevet var vel at en kansje sånn i førsten også bør bruke hodet og fornuften ved siden av om en tar kontakt med dem og ikke sluke alt rått.

Trodde ikke du mente det heller, men leste hva jeg hadde skrevet og fant ut at det kunne misforstås.

Du har helt rett i det du skriver, - at om man bare bruker hodet og fornuften ved siden av så går det bra. Jeg regner med at de fleste av brukerne her inne iallefall, har lest boka, har logisk sans og VET at det er feil om der får et spinngalt svar. Det som står i boka er jo stort sett udiskutabelt. Det kan bare tolkes på feil måte. Andre ting som det ikke står noe i boka om, - kan man jo "synse" om. Og da er det vel like mange meninger som det er mennesker.