Vis enkelt innlegg
Gammel 24-11-07, 12:38   #3
Lollypop!
Seniormedlem

Lollypop! sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Trondheim
Lollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlys

Sv: Porsjonskontroll

Det er litt vanskelig å gi konkrete råd når du ikke har lagt deg på en spesiell kur. Å følge noen råd fra en kur og noen råd fra en annen kur tror jeg kan bli veldig feil. Fettinnholdet fra ketolyse og C-måltidene fra Lindberg vil nok sikkert garanere deg vektoppgang. hehe.

Hvis du regner lindberg så er det ikke så veldig strengt som ketolyse. Du kan spise en god del mer karber emm de 15 fra ketolyse (det er jo veldig lite), men du kan ikke spise de mengdene fett som ketolyse har.

På lindberg er det en grei regel å ha 1/3 protein, 1/3 A (lavglykemiske grønnsaker), og 1/3 B (middelglykemiske grønnsaker). Spis til du er mett, men ikke stappmett. 4-6 måltider hver dag. Av nøtter og slik bruker jeg å spise 10-15 stk. Men jeg spiser dem sammen med frukt og ikke ost (som er fett).

Lollypop! er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse, men tusler nå over til Fedon etter dårlig vektnedgang Svar med sitat