|
Sv: På grensen til diabetes
Hei 
Jeg har nettopp begynt på Eurodiett. Det er en slags pangstart som brukes av bl.a. dr. Lindbergklinikkene. Jeg er glad for å ha begynt på et opplegg hvor jeg blir fulgt opp av en lege.
Etter at jeg er ferdig med denne startfasen så skal jeg lære å spise riktig. Ha ha, det kan jeg jo, jeg vet selvsagt "alt" om å spise riktig.. slik som de fleste andre med vektproblemer. Men det flotte er at jeg skal gjøre det via legeoppfølging og kurs. Kost i balanse med Fedon Lindberg er det kostholdet jeg skal forsøke å gå over til etterhvert. Det er et fornuftig lavkarbokosthold som man kan leve på resten av livet. Sunt og godt, med passe mengder grønnsaker og naturlig mat.
Det er mitt opplegg, og jeg anbefaler det gjerne for andre. Det passer nok for de fleste, men starter forskjellig etter hvor overvektig du er. Man anbefaler jo ikke slik pulvermat (eurodiett) hvis man ikke er ganske stor.
Dette kan du lese masse om på disse sidene:
http://www.drlindbergs.no/page/index...-1&parentid=14
Ellers så vil du finne masse nyttig info rundt på lavkarbo.no og her er mange som følger Ketolysekuren, Atkins, Skaldeman og Lindberg mv. Så det beste rådet jeg kan gi deg er vel å se deg rundt og spørre folk som har klart å gå ned på de forskjellige kostholdene.
Lykke til.
|