|
Sv: Er det noen her som har fått "drahjelp" av medisinering?
Huff. Ikke bra. Jeg aner ikke hva legen mener. Jeg har bestilt meg samtale time igjen nå. Mulig hun mener antidepressiva, med det NEKTER jeg. Vekta er jo årsaken til mine depresjoner, så da skal jeg i hverfall IKKE ha noe som gir vektøkning.
Jeg er veldig utsatt for arvelige ting i forhold til insulinresistens og slikt da. Det er både kreft, fedme til tross for godt kosthold, hjerteproblemer, osv osv osv i familien (foreldre og besteforeldre). Jeg har en gjennlevende besteforelder, og alle de tre andre døde av hjertefeil eller kreft. Og to av de hadde diabetes.
Jeg har veldig epleform. Jeg har en BMI på "bare" 25, men jeg har nesten ALT på magen så det ser ut som mye mer. Ansiktet er ikke så ille, men magen velter ut og henger slapt utenpå buksa. Det er vel en risikofaktor det også. Og jeg har søvnproblemer og kronisk tretthet selv om jeg sover mye. Å sove mindre hjelper heller ikke.
Jeg har prøvd både ketolyse og lindberg, men selv om jeg har gjordt "alt riktig" har jeg tatt av bare 2 kilo (vannkilo?) på 15 uker. Jeg er MEGET frustrert nå, for å s det slik. Hehe. 

|