|
Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye
Hei, er her igjen.. har vært helt forvirret i det siste. legen ville at jeg skulle spise my brød. (rygbrød).. men jeg vil ikke brød, jeg vil holde meg på lavkarb. Kroppen liker ikke brød og sukker greier, den spørrer bare om mer. Og i tillegg så liker jeg ikke brød i det hele tatt.... aldri likt det, ved siden av den som kommer rett fra bakeriet...
Jeg får hjelp med depression og spiseproblemet fra pshychologen, Jeg måtte holde en dagbok for psychologen, og fant ut at jeg spiser for liten, og ikke regelmessig nok, da jeg leste gjennom dette, da begynner jeg å spise mye feil mat, or det virker ikke.
Har gått opp og ned noen kilo de siste fire uker, men er tilbake til hvor jeg begynte og har litt mer grep på det jeg må gjøre.
Har fått reductil fra legen i går, og har begynt med det. Sammen med spiseproblemer og vekt, trenger jeg noe ekstra hjelp, i mellomtid kan jeg prøve å forbedret forholdet til maten og alt...
Det blir Atkins fortsatt. Nå er det å lære å spise regelmessig igjen, og like maten i tillegg.
|