Vis enkelt innlegg
Gammel 21-11-07, 11:14   #3
Gerd
Jeg kan og jeg vil!

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Ikke en kilo ned!!!

Opprinnelig lagt inn av KineC, her.

Vel... etter at 2 av damene på jobben startet på ketolysekuren er de ikke til å kjenne igjen. Den ene gikk ned 15 kg og den andre 25 kg. Kjempe flott. Selv trenger jeg å ta av 15-20. Nå har jeg gått på ketolyse kuren i litt over en uke. Ja jeg vet ikke lenger.. men alle skryter av at de raser ned. Jeg har ikke gått ned et gram. Jeg går inn og ut av ketose avhengig av hilken tid på døgnet det er....Ja..nå er jeg mildt sagt fortvilet. Jeg gjør jo tydeligvis noe feil.. men hva??? er det noen som har noen gode tips til meg... har tenkt på dette en del, kan det være pepsi max som jeg drikker?

Heisann.

Ja legg inn en oversikt over hva du spiser.

Regner med at du har boka?

Det står det at man ikke skal regne med vekttap 1. uka, for da bruker kroppen tid til å venne seg til kuren. Men det største vekttapet kommer i uke 2 og 3. Fra uke 4 blir det mer moderat.

Pepsimax hadde jeg kuttet ut, og heller tatt et lite glass cola ligt lørdagskveldene

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat