|
Sv: Hei alle sammen! Når kommer man i ketolyse
Opprinnelig lagt inn av Siljevi, her.
Har brukt en del tid på å lese her inne nå, men noe som forundret meg veldig var at noen sa at når det stod 0 gram karbohydrater skulle man likevel regne det som 1 gram? Why? Jeg har jo virkelig følt meg flink i dag, som har klart å holde 15 g karbohydrater, men hvis jeg skal begynne å regne 1 gram pr alt annet jeg har spist( svinekjøtt, bacon, ost og smør) så er jeg jo oppi MYE mere karbohydrater enn 15. Gulp, kanskje dette var mere kompilsert enn jeg trodde på forhånd!
Så til det andre spm, den 1 des skal jeg på julebord, maten skal jeg klare å holde på karbofrittnivå, men hva med drikken. Dette er en lystig studiegjeng og jeg har ikke lyst til å la vær å drikke. Så at tørr hvitvin hadde 0,2 gram karbohydrater pr 100 gram? Stemmer dette ? Kan jo nesten drikke en flaske da!
Ok, dere jeg beklager for mange spm men ble jo helt revet med her!
Klem til dere alle!
Kjøtt fisk og såkalte rene produkter hvor det er oppgitt 0 g karb, kan du gå ut ifra er 0, men som de tidligere har forklart i tråd over, er ikke produsentene pålagt og oppgi karber hvis det er under 1 g. noen gjør det allikevel. Det er enklere enn jeg trodde ihvertfall. stå på, det skjer ting fort.
til ditt andre spm. du kan drikke tørre hvit og rødviner, samt sprit med lettbrus, så da regner jeg med det kan bli en lystig student denne kvelden.
har ikke vært medlem lenge selv, men greier ikke fullrose dette forumet, masssssse støtte og raske svar.
lykke til.
|