|
Oi, nå ble jeg nesten litt småfortvila her
Her har jeg altså klart å erte på meg både den ene og den andre, uten å mene det. Jeg får ta ansvar for mine spissformuleringer og for at det jeg skriver kan framstå som arrogant og som om jeg prøver å rakke ned på kjøtteterne. Det var på ingen måte meningen, kanhende beviser det et øyeblikks total mangel på selvkritikk idet jeg vrengte ut min frustrasjon.
For det ER som Nille sier; innlegger var på ingen måte ment å skulle provosere noen. Det var et uttykk for frustrasjon over at de fleste gode proteinkildene er kjøttbaserte og at så mange av oppskriftene er ikke-vegetariske. Jeg har prøvd å følge ukeplaner som står i "Naturlig slank", men jeg blir så inderlig lei av å bytte ut all kjøttmaten med tunfisk på boks. De eneste proteinpulverene jeg finner er kjøttbaserte, bortsett fra et lite antall varianter som smaker sjokolade (hadde håpet å finne noe jeg kunne blande i all slags middag og lunsj). Kanhende jeg er utakknemlig, det er ikke meningen.
Mine forumvenner. Jeg ber så meget om unnskyldning for at jeg har provosert og virket ubehøvlet. Jeg skal heretter ikke gå ut fra at alle og enhver kan lese ironien i det jeg skriver og jeg skal forsøke å ikke være så spiss.
Tusen takk for alt det gode som likevel kom ut av det og spesielt takk til Marianne for en utrolig samling oppskrifter som kommer til å bli nyttige.