|
Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!
Opprinnelig lagt inn av jeef-micro, her.
jeg prøver frem til fredag for å se...var jo i fase 1 samtidig som jeg startet med barbasco så håper at det var grunnen til at det gikk tregt... og så må jeg få spist opp all den ekle middagen
Næmmen, ha ha.. nei, det er ikke så mye å skrive hjem om, men lukk øynene og tenk på noe godt, mm... f.eks. pinnekjøtt, og tygg i vei.
I går så laget jeg pinnekjøtt og kålrotstappe til de andre, og spiste blomkålmos selv. Det var egentlig en test, først en test på pinnekjøttet som ble kjøpt på tilbud, og så en test på om jeg ville klare å gjennomføre fristelsen.
Det gikk helt fint. Lurer på om det er en god fe som har drysset ut noe motivasjonsglitter på meg.
Jeg juksa til litt smak på blomkålen altså, og det ble kjempegodt: Jeg var nedi pinnekjøttgryta og henta opp noen ss med sterk kraft og helte oppi blomkålgryta mi. Så da fikk jeg kokt inn litt smak, og etterpå helte jeg jo av all væske før jeg mosa.
Da fikk jeg nok vekk mesteparten av fettet igjen også. Litt rart dette, men vi skal jo ikke ha noe fett når vi er på disse greiene..
|