|
Sv: Gravid
Høres ut som du har et greit kosthold, Chamomilla. Jeg får jo bakoversveis når jeg ser hva gravide putter i seg, mange bruker graviditeten som en unnskyldning til å spise så usunt de kan, selv om det burde være omvendt. Men dem om det.
Her går alt baare fint. Jeg nyter svangerskapet, og er straks halvveis (20 uker på onsdag). Tiden går jammen fort! Kjenner masse spark både inni og utenpå hver eneste dag, har en liten fotballspiller inni der ja. Mannen kjenner også hver dag, i kveld fikk han noen temmelig heftige boksespark rett i hånda hehe. Artig.
Jeg sliter med hoste og blodtrykksfall for tiden, det er det eneste negative. Jeg svimte av på Rema nylig, midt i køen, fordi blodtrykket plutselig falt pladask ned i kjelleren av en eller annen grunn. Jeg holdt på å svime av flere ganger i går også, og måtte gå ut av alle butikkene vi var i etter bare få sekunder, for jeg holdt på å gå i dørken. Måtte sette meg ned. Irriterende, kan jo ikke ha det sånn! Føden sier jeg må drikke mer vann, få mer søvn og ellers ikke stresse.
Har fått treningsforbud også, pga. foranliggende morkake som gir blødninger. Hvis den ikke flytter seg til fødselen må jeg ta keisersnitt, håper VIRKELIG jeg slipper det!! Men den flytter seg nok, vanligvis gjør den visst det.
Nå skal jeg straks legge meg og lese Eremittkrepsene på senga, koselig bok (oppfølgeren til Berlinerpoplene).