Vis enkelt innlegg
Gammel 18-11-07, 15:52   #3
SusieBlues
Seniormedlem

SusieBlues sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Bislett
Alder: 48
SusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressurs

Sv: Hvordan gjør dere det i jula?

Jeg kommer til å spise som vanlig, jeg. Holde meg unna potetene, sukker, mel.. Det er jo så veldig masse godt kjøtt å spise. Spiser smørstekt brokkoli ved siden av NAM!!!

Kaker skal jeg prøve å holde meg helt unna. Blir kanskje en smak dersom det er småbarn i familien som presenterer sine mesterverk.. Vi skal lage pepperkakehus med barna, da skal jeg jammen ha en stor pepperkake når vi er ferdig!

Dersom du må ha noe søtt i jula, så foreslår jeg å lage ting selv, her inne er det masse oppskrifter.

Jeg har iallefall ikke lyst til å gå opp 5 kg over jula, så jeg skal være flink! Jeg skal ikke spise sjokoladeting før juleaften, da skal jeg kose meg med 150g mørk sjokolade. Gleder meg!!

Min journal: http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=15258
SusieBlues er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat